Sektöründe yükselen bir değer olabilmek amacıyla ve iyi bir ekip ruhuyla;
“Müşteri istek ve beklentilerine değer vererek doğru, zamanında, uygun maliyetli, hızlı ve nitelikli hizmet sunmak,
Donanımlı ve kendini geliştiren personelle hizmet verip katma değer sağlayan denetimler gerçekleştirerek ülkee konomisine, sanayisine ve hizmet sektörüne katkı sağlamak ,
Müşterilere ait bilgi ve kayıtların talep halinde akretitasyon kurumu ve gerekli diğer yasal otorite dışında hiç bir üçüncü tarafa aktarılmaması ve gizlilik prensibine tam uyum,
Sürekli iyileşme felsefesini benimsemek ve belgelendirme ile ilgili faaliyetlerde güncel gelişmeleri takip ederek ilgili tarafları en kısa zamanda bilgilendirmek,
Çevre duyarlılığını ve bilincini ön plana çıkarmak, kirlenmenin önlenmesi ve çevrenin korunması konularını faaliyetlerinde ön planda tutmak,
Faaliyetlerini tarafsız, bağımsız ve ISO/IEC 17021-1, ISO/IEC 17021-2, ISO/IEC 17021-3, ISO/IEC 17021-10, ISO/IEC 27006:2015/AMD 1:2020, ISO/TS 22003, ISO 50003, ISO 20000-6 ve ISO 19011 standartlarına, yasalara uygun olarak yürütmek”
KALİTE POLİTİKAMIZ‘ dır.
22.02.2024
Genel Müdür
M. Fatih SOYSAL