Çağrı Merkezi ISO 9001

Call Center (Çağrı Merkezi), kurum ve kuruluşların temasta oldukları kişi veya kurumlarla olan iletişimlerini yürüttükleri, yazılım, donanım, insan kaynakları ve iş akışlarından oluşan etkileşim merkezlerdir. Yardım masası,rezervasyon merkezi, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi yapılara genel olarak verilen kapsayıcı, “şemsiye” bir isim olarak düşünülebilir. Yoğun şekilde gelen ve/ya giden telefon çağrılarının gerçekleştirildiği merkezlerdir.
Call Center terimi son zamanlarda yanlış yönlendirici bir terim halini almıştır. Call Center olarak nitelendirilebilecek merkezler artık sadece “telefon çağrısı” almıyor, aynı zamanda e-posta, fax, sms, çevirimiçi sohbet(online chat) gibi iletişim kanallarını da yönetiyorlar. Bu nedenle bu merkezler Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction platform gibi isimlerle de ifade edilebilmektedirler. Buna rağmen, Call Center terimi yerleşiklik açısından oldukça güçlü ve belirtilen veya ileride gelişecek olan iletişim kanallarının tamamını ifade eder bir şekilde “şemsiye” terim olmayı sürdürecektir.

Her geçen gün büyüyen ve gelişen bu sektörde de altın anahtarın kalite olduğu gerçeği yadsınamaz bir gerçek olarak karşımıza çıkmaktadır.Sektörün faaliyetlerini ISO 9001 kalite yönetim sistemi şartlarıyla birlikte yürütmesi ise bu altın anahtarın yerini bulmasında en önemli gösterge olarak karşımıza çıkmaktadır.ASB Call Center sektörünü önemli bir potansiyel olarak görerek bu sektörde belgelendirme hizmetlerine başlamıştır.

Başvuru Formu